هیات مذهبی باید در چارچوب انقلاب و نظام مطالبه گر باشند

کد خبر: ۸۶۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 16 June 2020

هیات مذهبی باید در چارچوب انقلاب و نظام مطالبه گر باشند

تابناک/ مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی گیلان با تاکید بر اینکه هیات مذهبی باید در راه حفظ انقلاب حرکت کنند و در چارچوب انقلاب و نظام مطالبه گر باشند خاطرنشان کرد: در بسیج مداحان بدنبال تحقق حرکت هیئت های مذهبی در راستای اهداف انقلاب هستیم.

مصطفی منزوی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه در ایام کرونا نیروهای انقلابی و هیئتی در کنار کادر درمان و سایر مردم همانند دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند اظهار کرد: این حضور نیروهای جوان و انقلابی در ایام کرونا و در کمک به هموطنان تداعی کننده دوران دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه کار هیئتی به معنای این است که هرکجا تلکیفی بود باید در میدان حضور پیدا کرد افزود: هیئت های مذهبی در ایام کرونا بصورت شبانه روزی فعالیت داشتند و نقششان بسیار پررنگ بود.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج موتور پیشران انقلاب است تصریح کرد: ضدعفونی کردن و گندزدایی شهرها و محلات به ویژه محله‌های کمتر برخوردار استان گیلان، تولید و توزیع ماسک، دستکش، موادضدعفونی کننده برگزاری جلسات به صورت مجازی و در شبکه‌های اجتماعی، حضور داوطلبانه در بیمارستان ها و ... از اقدامات سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان در ایام کرونا است.

وی با تاکید بر اینکه هیات مذهبی باید در راه حفظ انقلاب حرکت کنند و در چارچوب انقلاب و نظام مطالبه گر باشند خاطرنشان کرد: در بسیج مداحان بدنبال تحقق حرکت هیئت های مذهبی در راستای اهداف انقلاب هستیم.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۶۰۰ هیئت مذهبی ثبت شده در گیلان فعالیت دارند، یادآور شد: امروز هنرمندان و شاعران می‌توانند نقش پررنگ گروه‌های جهادی، هیئت‌ها و هر کسی‌که در این ایام به‌خوبی احساس تکلیف کرد را در قالب هنر برای جامعه بیان کنند.

وی با بیان اینکه همچون کشتی در وسط طوفان هستیم ادامه داد: همه باید در راستای فرمایشات رهبری گام برداریم و جامعه مداحان و هیات مذهبی خیلی اثرگذار باشند.

منزوی با بیان اینکه مداحان نقش مهمی در انتقال فرهنگ در بین مردم دارند گفت: تعامل شعرای آیینی و مداحان می تواند در انتقال این فرهنگ موثر باشد.

وی در پایان با بیان اینکه ۱۵۰۰ نفر عضو سازمان بسیج مداحان در گیلان هستند افزود: ساماندهی و ارتقای بنیه مداحان به لحاظ بصیرتی از دیگر اهداف سازمان بسیج مداحان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار